AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Gambar Seminar Demokrasi Di Penghujung Hayat

Alhamdulillah,Syukur ke hadrat illahi, usai sudah Seminar Demokrasi Di Penghujung Hayat, Khilafah Penyelamat Umat anjuran Khilafah Centre dan Hizbut Tahrir semalam. Seminar kali ini mendapat sambutan yang amat mengalakkan dari ramai pihak dan ramai syabab yang menghadirkan diri untuk sama-sama memberikan sokongan. Di sini ana 'upload' gambar di sekitar majlis untuk tatapan semua.
Gambar ini ana ambil dari www.mykhilafah.com. Jazakallah
ana dahulukan..



Dewan PKNS Bangi di penuhi tetamu


Tree Hunter sedang sibuk melayan pelanggan..hehe..


Sambil rehat, boleh tgk pameran...


Dari Kiri, M.C : Akhi Azman, Ustaz Hakim Othman - Presiden Hizbut Tahrir Malaysia, Ustaz Ahmad Mustapha @ Abu Taqiuddin, Ustaz Isa dan Prof Madya Dr Muhammad.


Sesi soal jawab, moga semua dapat pencerahan..


Bacaan doa mohon keberkatan dan pertolongan dari Allah s.w.t


Ameen Ya Rabb..Permudahkan Usaha Dakwah Kami..


Ustaz Hakim ketika sesi temubual bersama para wartawan...

Moga usaha penerapan Al-Quran dan As-Sunnah dapat dilaksanakan secara kaffah dan Khilafah dapat tegak berdiri. Moga usaha murni ini dapat membuka minda dan hati umat islam yang telah lama dijajah dan bergelumang dengan najis demokrasi dan undang-undang kuffar ciptaan barat. Usahlah kalian tunduk patuh kepada Undang-undang ciptaan manusia, janganlah kalian redho' hidup dalam sistem kuffar seperti demokrasi. Bangkitlah berjuang menegakkan hukum Allah yang Maha Sempurna..Allahuakbar!!!
Posted on 3:47 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin