AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Israel bebas serang Iran???

Selasa, 7 Julai 2009, Harian Metro, aku petik sebahagian kata-kata kafir laknatullah, Naib Presiden A.S, Joe Biden dari temubual dengan stesen televisyen."Israel boleh membuat keputusan sendiri untuk kepentingan mereka dalam isu Iran atau mana-mana negara lain," katanya dalam program This Week terbitan stesen ABS. Apa yang boleh dikatakan ialah jahanam sungguh manusia yang bertopengkan binatang ni. Dia tidak henti-henti mencampuri urusan negara islam seperti Iran. Tanah haram yang sepatutnya menjadi kebanggaan dan tempat perlindungan umat islam telah dicerobohi oleh kafir harbi ni. Kaum Yahudi seperti Joe Biden tidak akan sekali-kali berhenti menindas umat islam dan tidak akan ada penghujungnya selagi ada nafas mereka. Selagi ada negara / gerakkan islam mahupun individu yang memperjuangkan Deen Allah, mereka tidak akan senang duduk dan mereka akan melakukan apa sahaja subversif untuk melumpuhkan dan melemahkan umat islam.


Merujuk kepada Surah Ali Imran (3) ayat 118, “Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaanmu orang-orang yang di luar kalanganmu (kerana) mereka ini tidak henti-henti (menimbulkan) kemudharatan bagimu. Mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. Telah nyata kebencian dari mulut mereka, apa yang disembunyikan oleh hati mereka lebih besar lagi. Sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya.”


Propaganda yang direka-reka oleh mereka terhadap negara islam cukup sempurna hinggakan seluruh dunia seperti tidak dapat melihat atau pura2 tidak nampak dengan apa yang telah mereka lakukan. Ditambah dengan para pemerintah bachul yang tunduk patuh kepada arahan A.S Terorist ni. Sedarlah wahai kaum muslimin, gelaran-gelaran yang diberikan oleh musuh islam kepada saudara seislam kita adalah dakyah mereka semata-mata. Mereka akan melabelkan gerakan islam sebagai ekstremis, fundamentalis, teroris, radikal dan dengan bermacam-macam lagi gelaran. Dengan gelaran inilah mereka meracuni fikiran umat islam diseluruh pelusuk dunia dan menutup jenayah pembunuhan dan pembataian yang mereka lakukan. Inilah yang berlaku di lembah SWAT, Afghanistan dan Palestin.

Sedarlah wahai Islam!!! Sesungguhnya kalian semua telah ditipu dengan terang-terangan oleh musuh islam yang mengaku mereka adalah negara pengaman.Tidak cukup dengan itu, mereka terus menerus membelenggu dan menganggu persenjataan dalam negara islam seperti di Iran dan Iraq. Kononnya mereka melarang teknologi nuklear dalam persenjataan, tapi sedarkah kalian yang sebenarnya mereka takut kemajuan yang dikecapi oleh negara islam dalam bidang ketenteraan, mereka takut kuasa besar mereka di cabar oleh negara-negara luar khususnya umat islam.


Buat saudara islamku di Iran, bersatulah kalian semua.Tamatkanlah persengketaan yang melanda kalian. Sedarlah bahawa musuh sebenar kalian adalah kaum yahudi yang sedang tersenyum bangga melihat percakaran yang berlaku sesama kalian. Kembalilah kepada mabda' islam. Perjuangkanlah hukum Allah yang termaktub di dalam Al - Quran dan as-Sunnah yang ditinggalkan oleh Rasulullah s.a.w. Berusahalah menegakkan hukum islam dari kalian semua menyibukkan diri menegakkan Undang-undang ciptaan kafir laknatullah. Sedarlah bahawa racun yang disuntik oleh mereka telah berjaya menyerap masuk dalam hati umat islam sekarang. Sesama islam bermusuhan mempertahankan hak masing-masing dari mempertahankan agama Allah yang Haq.Nauzubillahhi min Zalik...

Posted on 12:15 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 1 Comments »

1 comments:

牛五花Orange said... @ May 24, 2010 at 1:26 PM
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin