AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

SEMINAR - Demokrasi di Penghujung Hayat, Khilafah Penyelamat Umat.


Hizbut Tahrir Malaysia dengan Kerjasama Khilafah Centre dengan ini menganjurkan seminar Demokrasi di Penghujung Hayat, Khilafah Penyelamat Umat. Seminar ini akan di adakan seperti butir- butir di bawah:


Tarikh : 26 Julai 2009 (Ahad)

Masa : 8.30 pagi - 1.30 petang
Tempat : Dewan Cempaka, TIngkat 4, Kompleks PKNS Bandar Baru Bangi


Semua di Jemput Hadir, Masuk Adalah Percuma


Anjuran Bersama : Khilafah Centre & Hizbut Tahrir Malaysia


Sesungguhnya umat Islam haruslah mengembalikan segala permasalahan kpd Al-Quran dan As-Sunnah semata.-mata. Rasulullah s.a.w telah mewariskan kepada para sahabat dan umatnya sebuah sistem khilafah yg cukup sempurna utk diamalkan oleh kita hari ini dan bukanlah sistem peninggalan penjajah yang telah menjadi sebati dalam hidup umat islam sekarang. Seminar yang menarik ini akan membongkarkan segala intipati busuk sistem kufur demokrasi. Umat islam sekarang memperjuangkan demokrasi seolah-olah ia adalah suatu sistem yang suci yang perlu diperjuangkan. Kenapa dan Mengapa?? Sampai bilakah umat islam mahu berjuang menegakkan sistem kufur dari berjuang bermatian-matian menegakkan sistem khilafah yang ditingggalkan oleh Rasulullah s.a.w??? Moga dengan seminar "Demokrasi di Penghujung Hayat" ini akan dapat memberikan pencerahan kepada hadirin kelak. InsyaAllah..


Surah An-Nisa, surah ke-4,ayat ke 59 : “...kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada Allah (Al-Quran) dan (Sunnah) RasulNya - jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu), dan lebih elok pula kesudahannya.”


Layari www.mykhilafah.com untuk maklumat lanjut...


Posted on 3:00 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin