AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Salam Lebaran 1430H buat Muslimin dan Muslimat..

Salamualaik...Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita akan menyambut hari kemenangan setelah sebulan berpuasa menahan lapar dan dahaga, bersolat terawikh di malam harinya, mengeluarkan zakat, bertadarus al-quran dan selainnya. Semoga ramadhan yang telah kita lalui ini memberikan barokah kepada kita sekalian umat dan diberikan pulangan dan ganjaran yang setimpal oleh Allah aza wajalla.  Moga kita  juga peroleh redho' dan ampunan dari Yang Maha Esa.

Usah pula di lupa pada yang tiada, mereka yang kurang berkemampuan kita bantulah semampu yang boleh, semoga mereka juga dapat merasa kegembiraan di hari raya nanti. InsyaAllah.  Berhati-hatilah ketika berada di jalan raya..Zakat fitrah jangan di lupa.

Berlalu lah bulan ramadhan, malam 1000 bulan yang penuh rahmat dariNya, Moga Allah mengizinkan kita untuk bertemu ramadhan di tahun hadapan. Di akhir kata, Selamat Menyambut Hari Raya Idul-Fitri 1430H, maaf zahir dan batin..Taqobalallahu Minnaa wa Minkum, shiyamana wa shiyamakum..


Posted on 10:23 AM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin