AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Marhaban Ya Ramadan Kareem



Bismillahirrahmanirrahim..
Assaalamualaikum warahmatullahi wa barokatuh..Alhamdulillah, segala puji bagi Allah S.W.T yang mentadbir sekalian alam juga selawat dan salam buat Rasul Junjungan, Muhammad s.a.w. Bersyukur ke hadrat illahi masih diberi kesempatan untuk bernafas dan jari jemari masih mampu menaip untuk terus menyebar luaskan agama Allah S.W.T yang maha tinggi ini.

Masih lagi kita diberi kesempatan untuk mensucikan diri dari dosa-dosa yang telah lalu dan saya yakin saudara seaqidah di alam maya dan di luar sana mesti tidak sabar menanti kedatangan bulan ramadhan yang akan tiba beberapa hari sahaja lagi. Sungguh besar nikmat Allah S.W.T kurniakan kepada kita di tambah dengan besarnya ganjaran yang menanti setiap hambaNya di Yaumul Akhir nanti. Saya secara peribadinya tersangat-sangat bersyukur dan dengan diri yang penuh dosa ini memohon agar Allah S.W.T senantiasa memberi keampunan kepada kita, agar kita kekal dalam agama Islam ini (hidup dan mati kita bersama Syahadah) dan kita semua sentiasa dipelihara dengan rahmat Allah Rabbul Jalil.

Di kesempatan ini, saya tuan punya blog Nashir as Sunnah ingin memohon berjuta kemaafan kepada seluruh muslimin dan muslimat termasuklah rakan2 blogger,fb dan seumpamanya. Semoga Ramadhan kali ini dapat kita hayatinya dan setiap dari kita beroleh taufiq dan hidayah serta bertambah keimanan kita sebagai bekalan bertemu Yang Maha Esa..

Akhir kalam, Selawat dan Salam buat Rasulullah s.a.w..

Tiada cinta seindah cinta Ilahi…
Tiada rindu sedalam rindu Rasulullah…
Tiada suara semerdu Dzikir…
Tiada hari sesuci Ramadhan...
Mohon dibuka pintu keampunan...
Posted on 10:20 AM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin