AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Tahniah buat mereka yang berjaya..Bersabarlah buat yang kurang berjaya..

 
Assalamualaikum w.t.b...Alhamdulillah..bertemu lagi kita...:)

Hari ini keputusan UPSR telah diumumkan..buat yang berjaya, Alhamdulillah,Tahniah..buat yang kurang berjaya, bersabarlah kerana ada hikmah dan pengajaran disebalik yang berlaku..Teruskan usaha murni adik-adik semua mengembara, menggali dan mencari ilmu Allah S.W.T.

Perjuangan anda semua masih jauh dan tidak sebatas UPSR sahaja, perancangan Allah S.W.T adalah yang terbaik dan hanya DIA sahaja yang mengetahui. Juga peringatan untuk ibu dan bapa (ana belum lagi), teruskan memberi sokongan buat anak-anak dan pastikan ilmu akhirat yakni ilmu mengenal Allah S.W.T diberikan secukupnya agar kasih sayang Allah S.W.T yang diterima melimpah ruah.

Perlu diingat, tiada siapa yang Allah S.W.T ciptakan di dunia ini untuk gagal. Akhir kalam, ucapan tahniah buat adik Nursyakirah kerana berjaya memperoleh 5A..
Posted on 2:31 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 0 Comments »

0 comments:

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin