AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

KARTUNIS YANG MELUKIS GAMBAR RASULULLAH MATI TERBAKAR

 
 
Dalam laporan salah satu TV Arab Saudi, Akhbar Arab yang diterbitkan dari arab saudi melaporkan bahwa Kurt Westergaard seorang kartunis denmark yang melukis gambar Nabi MUHAMMAD SAW, mati dalam sebuah kebakaran yang menimpa kartunis tersebut, Pemerintah Denmark berusaha sekeras mungkin untuk menutupi kejadian tersebut yang menyebabkan matinya kartunis Denmark tersebut.

198138-kurt-westergaard.jpg 
 
Kurt Westergaard adalah seorang kartunis Denmark yang telah lancang dan berani membuat gambar Nabi MUHAMMAD SAW, yang membuat UMAT ISLAM marah dan turun kejalan jalan untuk mengecam tindakan kartunis denmark tersebut, Kurt Westergaard lelaki yang melukis kartun Nabi MUHAMMAD SAW dengan niat menghina ISLAM dengan kuasa ALLAH SWT kartunis Denmark tersebut telah dikabarkan mati secara dasyhat dengan tubuh terbakar tetapi media Denmark masih cuba menutup berita tentang apa penyebab yang menyebabkan terbakarnya kartunis Denmark tersebut.
 
Kematian Kurt westergaard adalah pelajaran bagi mereka yang suka menghina Nabi MUHAMMAD SAW, ini adalah kuasa ALLAH SWT dan Azab bagi para pengingkar...SUBHANALLAH.
 
ALLAH MAHA BESAR, ALLAHUAKHBAR...SOLLU ALA NABI...ALLAHUMMA SOLLI ALA SAIYIDINA MUHAMMAD WA ALA ALI WASOHBIHI WA BARIK WA SALLIM..
Posted on 10:43 AM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 2 Comments »

2 comments:

fuad ansari said... @ March 7, 2012 at 6:54 PM

yang salah akan sedaya upaya mencari keburukan dan menghina orang lain kerana diri sendiri kurang kelebihan..
sedang yang benar, dengan tenang menunjukkan kelebihan yg ada tanpa perlu mencari-cari mahupun menghina orang lain.. (",)

AKRINE SENAWANG said... @ March 9, 2012 at 8:37 AM

itulah beza Islam dengan agama lainnya..

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin