AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN


Assalamualaikum w.t.b kepada semua muslimin dan muslimat..

Saya mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, taqabbalullah minna waminka kepada semua. Jika ada salah dan silap dalam kita bersaudara dan berhubung hatta ketika merawat sekalipun, saya menyusun sepuluh jari dari hati sanubari ini memohon ribuan kemaafan.

Semoga amalan kita semua diterima Allah S.W.T dan diberi lagi oleh Allah S.W.T peluang untuk kita bertemu dengan bulan Ramadhan pada tahun hadapan. Teruskan dengan solat tahajjud, perbanyakkan solat sunat dan kekalkanlah mengaji dan bertaddarus Al-Quran serta berzikir. Jangan tinggalkan amalan-amalan ini sekiranya kita mahu mendapat kerahmatan, keampunan dan keselamatan dari Allah S.W.T. Ianya juga adalah benteng ampuh bagi setiap umat islam. Mari kita sama-sama mengekalkan amal ibadat ini di bulan-bulan lain, jangan kita jadi golongan Ramadhaniyyah, tapi jadilah golongan Rabbaniyyah.

Dimusim perayaan ini, berhati-hatilah di jalan raya. Memandu dan menunganglah dengan berkhemah. Jangan terlalu berseronok dan lupa sebahagian mereka yang dalam kesedihan dan kesusahan. Bantulah mereka yang memerlukan.

Sekian, Wassalam..
Posted on 1:00 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 2 Comments »

2 comments:

azzpinky said... @ August 16, 2012 at 1:11 PM

Selamat Hari Raya, Kam...
Ampun maaf dipinta andai ada tersalah dan silap...

AKRINE SENAWANG said... @ August 16, 2012 at 1:16 PM

Selamat Hari Raya Na..
Sama juga dari sini...Hati2 balik kg..

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin