AL - ISRA' AYAT 82

AL - ISRA' AYAT 82

MARI MENYUMBANG UNTUK SAHAM AKHIRAT

RAWATAN AS - SUNNAH

My photo
Senawang, Seremban, Daulah Islamiah, Malaysia
Dan katakanlah:Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap.Hubungi @ SMS saya di talian 017-4150340.

Ukhwah Islamiyyah

Kartunis Jahil Hina Hukum Hudud..


Tak lama dulu seorang kartunis yang jahil tentang hukum hakam islam telah menghina islam secara membuta tuli berkenaan dengan saksi dalam kes rogol. Boleh lihat link ini : http://marul-nashirassunnah.blogspot.com/2011/06/bila-tak-faham-hukum-hakamakan-terbit.html

Memang si kartunis ini terlampau keliru ataupun di tidak pernah mengaji atau ambil tahu berkenaan bab-bab jinayat dalam islam. Semoga dia bertaubat dan mendapat hidayah dari Allah S.W.T dengan orang-orang yang memuhasabahnya.

Bila Tuan Guru Nik Aziz mempertahankan hudud dan menyeru supaya diterapkan hukum Allah S.W.T. Geng-geng Abu Lahab terus memekik dan terlolong menghina, mengherdik dan memperlecehkan seruan mulia yang di buat oleh TGNA.

Siapa yang perleceh TGNA, boleh dengar ulama' ni bercakap dari baca kat Utusan @ tgk kat TV

Hudud itu milik Allah S.W.T., hukum hakam yang harus diangkat dan digantikan dengan perlembagaan sekular yang wajib dibakul sampahkan dengan segera. Mereka-mereka ini merendahkan martabat Al-Quran dan As-Sunnah secara langsung ataupun tidak langsung. Dan secara rasminya telah MUNAFIK.

“…….Dan janganlah kamu menukar ayat-ayat-Ku dengan harga yang sedikit. Barangsiapa yang tidak menghukum menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang KAFIR.” Surah Al Ma’idah : 44.

“……Barangsiapa tidak menghukum perkara menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang ZALIM Surah Al Ma’idah : 45

“……Barangsiapa tidak menghukum perkara menurut apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang FASIK Surah Al Ma’idah : 47.

Dan jika engkau bertanya kepada mereka (tentang ejek-ejekan itu) tentulah mereka akan menjawab: "Sesungguhnya kami hanyalah berbual dan bermain-main". Katakanlh: "Patutkh nama Allah dan ayat-ayatNya serta RasulNya kamu memperolok-olok dan mengejeknya?" Janganlh kamu berdalih (dengan alasan-alasan yang dusta), kerana sesungguhnya kamu telah KUFUR sesudah kamu (melahirkan) iman...Surah At-Taubah : 66.

Posted on 3:59 PM by Kamarol Azli Bahari and filed under | 2 Comments »

2 comments:

Neezhom Photomalaya said... @ September 29, 2011 at 12:33 AM

Assalaamu'alaikum. Alhamdulillah, sama2 kita bantu memberi kefahaman kepada masyarakat tentang Undang2 Islam dan membantu perjuangan mereka2 yg mahu perjuangkan Islam dan Undang2nya, takbir! :)

Nashir as Sunnah said... @ September 29, 2011 at 3:23 PM

waalaikumussalam neezhom..sama2 lah kita bahu membahu dalam memperjuangkan Deen Allah..tidak kira dari mana kita berada..

InsyaAllah..Sesungguhnya sesiapa yang menjadikan Al-Quran sbgi rujukan dan panduan nescaya Al-Quran akan memimpinnya ke syurga..dan sebaliknya..

Post a Comment

RAWATAN AS SUNNAH

TERAPI URUTAN ISLAM

Blog Widget by LinkWithin